توسعه و تکمیل زیرساخت های درمانی استان در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهرام سرمست صبح پنجشنبه در آئین افتتاح بیمارستان مادر که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت گفت: در ۲ سال اخیر پس از کشف ۲ مورد ابتلاء به کرونا در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ با تهدیدی فراگیر در سطح کشور و استان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهرام سرمست صبح پنجشنبه در آئین افتتاح بیمارستان مادر که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت گفت: در ۲ سال اخیر پس از کشف ۲ مورد ابتلاء به کرونا در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ با تهدیدی فراگیر در سطح کشور و استان مواجه شدیم؛ تهدیدی که ابعاد ناشناخته و پیچیده‌ای داشت. همزمان با تمام اقدامات مقابله‌ای که کادر درمان و بهداشت و ستاد بحران کرونای استان انجام دادند، ما از تهدیدی که پیش آمد به عنوان یک فرصت برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های درمانی استفاده کردیم.
استاندار قم ادامه داد: بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) با ۲۳۱ تخت در سال گذشته افتتاح شد و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از بیمارستان ۲۱۸ تختخوابی مادر هستیم. با افتتاح این بیمارستان ۴۵۰ تخت به امکانات بیمارستانی استان اضافه می‌شود. از سرمایه‌گذاران بیمارستان تقدیر و تشکر می‌کنم که بیمارستانی در این ابعاد و با این کیفیت تقدیم مردم خوب استان کردند.
وی افزود: این بیمارستان با سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومان در بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، ICU، اتاق عمل، بخش زایمان زنان، بخش نوزادان و بخش تصویربرداری و در منطقه پردیسان به عنوان یک نقطه قوت برای ارائه خدمات به بیماران و مردم استان خواهد بود.
سرمست در پایان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران ساخت بیمارستان مادر گفت: از خیرین سلامت استان تشکر می‌کنم که در این بحبوحه بیماری کرونا پیش قدم شدند و همچنین از مراجع عظام تقلید و علمای قم که به ساخت بیمارستان کمک کردند، تشکر می‌کنم.