توسعه کردستان با افتتاح پروژه های امیدآفرین تحقق می یابد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی کردستان اظهار کرد: در طول حضور ۱۳ ماهه خود در کردستان شاهد کارهای بزرگی بوده‌ام که با وجود همه تنگناهای مالی انجام گرفته است. وی افزود: پروژه راه‌آهن همدان – سنندج، فرودگاه سقز و دیگر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی کردستان اظهار کرد: در طول حضور ۱۳ ماهه خود در کردستان شاهد کارهای بزرگی بوده‌ام که با وجود همه تنگناهای مالی انجام گرفته است.
وی افزود: پروژه راه‌آهن همدان – سنندج، فرودگاه سقز و دیگر طرح‌های عمرانی و زیرساختی از جمله پروژه‌هایی هستند که در آینده نزدیک زمینه ساز تسریع در روند توسعه استان خواهند بود.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: اجرای اینچنین طرح‌هایی در این شرایط اقتصادی کشور که در سایه تلاش شبانه روزی مجموعه‌ای منسجم محقق شده است موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: همه موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ ملی ما در سایه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان صورت گرفته است و دشمنان آنقدر در برابر ایده‌ها و توانمندی دانشمندان ما عاجز شده اند که دست به ترور آنان می‌زنند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با خودباوری و کار و تلاش فراوان توانسته است کارهای بزرگی انجام دهند و اگر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان نبود بدون شک وضعیت بسیار بهتری را شاهد بودیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان از خدمات و تلاش‌های پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در استان تقدیر کرد و گفت: اینگونه مراسم‌ها باید برای تقدیر از تلاش‌ها و خدمات خادمان مردم انجام شود.

منبع : مهر نیوز