توفان شن در اصفهان نداریم/ ۳ محور همچنان مسدود است

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار داشت: ترافیک در محورهای استان اصفهان روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. وی در خصوص وقوع توفان شن در شرق اصفهان و اعمال محدودیت ترافیکی در این محور ابراز داشت: امروز و […]

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار داشت: ترافیک در محورهای استان اصفهان روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص وقوع توفان شن در شرق اصفهان و اعمال محدودیت ترافیکی در این محور ابراز داشت: امروز و حتی طی چند روز اخیر این محدودیت و این پدیده طبیعی را نداشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر محور شمال به جنوب از شیراز به سمت اصفهان به دلیل سیل اخیر مسدود است.

وی اضافه کرد: محور کمربندی چاه ملک و محور خور و بیابانک تا یزد به دلیل سیل همچنان مسدود است.

سرهنگ زارع در ادامه با بیان اینکه برابر اعلام هواشناسی استان از امروز بعد ازظهر تا اوایل شب در شرق استان به ویژه شهرستان‌های خور و بیابانک، نائین و اردستان بارش باران پیش بینی شده است، گفت: از این رو لازم است رانندگان ضمن رعایت محدودیت‌های کرونایی از تردد غیر ضروری در این مناطق خودداری کرده و هنگام رانندگی فاصله طولی و سرعت مطمئنه را باتوجه به لغزنده بوده راه رعایت کنند.

منبع : خبرگزاری مهر