توقیف ۶۲ راس دام قاچاق در پاوه

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ فضل الله پرنو اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی پاوه مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال تعداد قابل توجهی احشام قاچاق به سمت مرز نوسود و خروج آنها به آن سوی مرز را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: مأموران با […]

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ فضل الله پرنو اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی پاوه مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال تعداد قابل توجهی احشام قاچاق به سمت مرز نوسود و خروج آنها به آن سوی مرز را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با دریافت این اطلاعات به سرعت در محل حاضر و پیش از آنکه قاچاقچیان موفق به انتقال احشام خود به آن سوی مرزها شوند موفق به توقیف ۶۲ رأس گوسفند قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی پاوه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق به سه میلیارد ریال می‌رسد، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با توجه به شناختی که از منطقه داشتند موفق به فرار شدند.
پرنو در پایان با اشاره به شناسایی قاچاقچیان متواری، از تلاش برای دستگیری آنها خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق همواره در دستور کار پلیس پاوه قرار داشته است.

منبع : مهر نیوز