تولد جمشیدی در روز خداحافظی احتمالی صمد / دومین تقابل بسکتبال ایران و فرانسه در تاریخ

محمد جمشیدی در روز خداحافظی احتمالی صمد نیکخواه بهرامی، تولد خود را جشن می گیرد. به گزارش خبرنگار اعزامی سردبیر پرس به توکیو،  تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه در حالی در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم می روند که این مسابقه تشریفاتی تاثیری در رتبه آنها در جدول گروه A مسابقات […]

محمد جمشیدی در روز خداحافظی احتمالی صمد نیکخواه بهرامی، تولد خود را جشن می گیرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی سردبیر پرس به توکیو،  تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه در حالی در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم می روند که این مسابقه تشریفاتی تاثیری در رتبه آنها در جدول گروه A مسابقات المپیک ندارد.
این رقابت از ساعت ۵:۳۰ صبح روز شنبه ۹ مرداد به وقت تهران و ۱۰ صبح به وقت محلی در سایتاما سوپر آرنا برگزار خواهد شد.
هر نتیجه ای در این مسابقه رقم بخورد فرانسه با دو پیروزی مقابل آمریکا و چک صدرنشین و ایران با شکست برابر این دو تیم، در رتبه چهارم گروه A باقی خواهند ماند.
ایران و فرانسه آخرین بار در جام جهانی ۲۰۱۴ بسکتبال اسپانیا به مصاف هم رفتند که آن رقابت با اختلاف ناچیز و با نتیجه ۸۱ بر ۷۶ به سود فرانسه به پایان رسید.
از تقابل سال ۲۰۱۴ نُه نفر همچنان در ترکیب دو تیم حاضر هستند که شامل توماس هرتل، ایوان فورنیه، رودی گوبرت و نیکولاس باتوم برای فرانسوی ها و حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و محمد جمشیدی برای ایران است.
محمد جمشیدی در حالی در این روز تولد ۳۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد که احتمالا صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان ایران در پایان این دیدار بعد از حدود ۲۰ سال بازی در تیم ملی بزرگسالان و در ۳۸ سالگی از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.
انتهای پیام
منبع : ایسنا