تکرار ادعاهای واهی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش سردبیر پرس به نقل از رسانه های صهیونیستی، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «دومینیک راب» وزیر خارجه ا نگلیس باردیگر اتهامات واهی و بی پایه و اساس خود را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد. وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران مشکل اصلی رژیم صهیونسیتی در منطقه […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از رسانه های صهیونیستی، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «دومینیک راب» وزیر خارجه ا نگلیس باردیگر اتهامات واهی و بی پایه و اساس خود را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران مشکل اصلی رژیم صهیونسیتی در منطقه است، بدون ارائه سند و مدرکی مستدل جمهوری اسلامی ایران را در وقوع انفجار در کشتی متعلق به این رژیم در دریای عمان مقصر معرفی کرد و حق پاسخگویی به چنین حمله ای به کشتی اسراییلی را برای رژیم صهیونیستی محفوظ دانست.

گفتنی است که روز گذشته یک کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت. این خبر به نقل از گروه «عملیات‌های تجاری دریایی» به عنوان یک گروه نظامی متعلق به انگلیس اعلام شده و این گروه با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در ارتباط با حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل عمان، افزوده است که بررسی‌ها درباره این حادثه آغاز شده است.

هنوز جزئیاتی از هویت، مالکیت و یا خدمه این کشتی منتشر نشده اما زمان حادثه آخرین دقایق پنجشنبه شب و مکان آن در شمال شرقی جزیره «مصیره» اعلام شده است.

در این گزارش احتمال انتساب حمله به دزدان دریایی کمتر عنوان شده اما گروه «عملیات‌های تجاری دریایی» گفته است که تحقیقات از همان ابتدای وقوع حادثه در جریان است.

در گزارش آسوشیتدپرس همچنین گفته شده که «ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا» نیز به درخواست‌ها برای شفاف سازی جزئیات این حمله پاسخی نداده است.

همچنین قابل ذکر است که ساعاتی پیش خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» بیانیه‌ای را از سوی مالک کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان منتشر کرد. این بیانیه از سوی شرکت «زودیاک ماریتایم» مالک کشتی آسیب دیده اسرائیلی منتشر شده است.

شرکت مذکور متعلق به «ایال عوفر» میلیاردر صهیونیست ساکن در لندن است و در بیانیه این شرکت گفته شده که حداقل ۲ نفر از خدمه این کشتی تجاری با نام «مِرسِر استریت»، در حمله شب گذشته کشته شدند.

گفته می شود که دو خدمه کشته شده در کشتی تجاری اسرائیلی اتباع انگلیس و رومانی بوده‌اند. با این حال در این بیانیه اشاره بیشتری به جزئیات و وضعیت دیگر کارکنان و خدمه آن نشده است.

منبع : مهر نیوز