تیزر «دیوارکش» منتشر شد/ تاثیر المان‌های جنسی در سیاست

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی سفیر فیلم، سفیر فیلم از تیزر مستند جدید خود با نام «دیوارکش» که متناسب با حال و هوای انتخاباتی کشور است، رونمایی کرد. این مستند به کارگردانی محسن آقایی در مرکز تولید مستند سفیرفیلم تهیه و تولید شده است. محسن آقایی سابقه ساخت و همکاری در […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی سفیر فیلم، سفیر فیلم از تیزر مستند جدید خود با نام «دیوارکش» که متناسب با حال و هوای انتخاباتی کشور است، رونمایی کرد. این مستند به کارگردانی محسن آقایی در مرکز تولید مستند سفیرفیلم تهیه و تولید شده است.
محسن آقایی سابقه ساخت و همکاری در مستندهای سیاسی از جمله «پرزیدنت آکتور سینما» را نیز دارد. اثر پیشین آقایی «ایکسونامی ۱» بود که تفاوت زیادی با کارهای قبلی او داشت؛ مستندی آرشیوی از سده اخیر آمریکا که به اتفاقات انقلاب جنسی ایالات متحده می‌پرداخت. اما «دیوار کش» ترکیبی از «ایکسونامی» همراه با چاشنی‌های انتخاباتی است که در آن قرار است از تاثیر المان‌های جنسی در عرصه قدرت و سیاست در ایران و دیگر کشورهای جهان گفته شود.
در مراحل مربوط به ساخت و تولید مستند «دیوارکش» سید محمدمهدی دزفولی به عنوان تهیه کننده، مجتبی عمارلو به عنوان تصویربردار، مجید رستگار به عنوان تدوینگر و محمد رضا بورونی به عنوان مشاور نویسنده و کارگردان از عوامل تولید کننده مستند هستند.
محسن آقایی گفته «دیوارکش» قرار است پس از یک تلاش یک ساله، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ روی پرده نمایش برود و سپس در اختیار پلتفرم‌ها قرار گیرد.
علاقمندان به تماشای «ایکسونامی ۳؛ دیوارکش» می‌توانند برای تماشا این مستند ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به سامانه‌ای اینترنتی مراجعه کنند.
در پلتفرم عماریار اکران به صورت زنده راس ساعت ۲۱ صورت می‌گیرد و نیازمند بلیت قبلی است، ظرفیت پیش بینی شده برای این رونمایی ۵۰۰ نفر است و علاقمندان می‌توانند از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت برای رزرو بلیت اقدام کنند.