ثبت نام ۱۲ کاندیدا برای انتخابات فدراسیون بسکتبال

۱۲ کاندیدا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال، ثبت نام کردند. به گزارش سردبیر پرس، در آخرین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون بسکتبال، ۷ نفر دیگر ثبت نام کردند تا به این ترتیب، ثبت نام از نامزدهای انتخابات بسکتبال با ۱۲ کاندیدا به پایان برسد. امروز (یک‌شنبه) ۱۸ مهر ۱۴۰۰، به […]

۱۲ کاندیدا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال، ثبت نام کردند.
به گزارش سردبیر پرس، در آخرین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون بسکتبال، ۷ نفر دیگر ثبت نام کردند تا به این ترتیب، ثبت نام از نامزدهای انتخابات بسکتبال با ۱۲ کاندیدا به پایان برسد.
امروز (یک‌شنبه) ۱۸ مهر ۱۴۰۰، به ترتیب حمید عباسی، سعید روحانی، محمدرضا ترک‌زاده، شبنم کلاهی، شاپور یاوری، افسانه حسن‌نایبی و کرم احمدیان برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال نام‌نویسی کردند.
پیش از این نیز به ترتیب حمید گرامیان، پوران عباسی، رامین طباطبایی (رئیس فعلی فدراسیون)، امید ولیدی‌پاک و جواد داوری، در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.
به این ترتیب، اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون بسکتبال به شرح زیر خواهد بود:۱- حمید گرامیان۲- پوران عباسی۳- رامین طباطبایی (رئیس فعلی فدراسیون)۴- امید ولیدی‌پاک ۵- جواد داوری۶- حمید عباسی۷- سعید روحانی۸- محمدرضا ترک‌زاده۹- شبنم کلاهی۱۰- شاپور یاوری۱۱- افسانه حسن‌نایبی ۱۲- کرم احمدیان
انتهای پیام
منبع : ایسنا