جردن باروز: از دست دادن المپیک پایان کار من نیست

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یکی از مهمترین اتفاقات رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، شکست یکی از مدعیان عنوان دار این تیم در وزن ۷۴ کیلوگرم بود. جردن باروز در این مسابقات که انتخابی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو محسوب می‌شد به مصاف کایل دایک دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان رفت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یکی از مهمترین اتفاقات رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، شکست یکی از مدعیان عنوان دار این تیم در وزن ۷۴ کیلوگرم بود. جردن باروز در این مسابقات که انتخابی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو محسوب می‌شد به مصاف کایل دایک دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان رفت که در نهایت مغلوب این حریف شد.
در همین راستا جردن باروز به تازگی در واکنش به این شکست تلخ که به از دست رفتن المپیک توکیو برای او انجامید در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این جاده طولانی و دشوار بوده است. می‌خواهم مدتی را برای تأمل و بازسازی صرف کنم. این شکست پایان کار برای من نیست. از همه بخاطر حمایتشان تشکر می‌کنم. به همه المپیکی‌های امسال تبریک می گویم.
در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، توماس گیلمان، کایل دایک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون در اوزان ۵۷، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برای حضور در المپیک توکیو معرفی شدند.
جردن اولیور نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد و در صورت کسب سهمیه در رقابت‌های گزینشی در بلغارستان، می‌تواند راهی المپیک توکیو شود.