جزئیات تسهیلات ازدواج در هرمزگان مشخص شد

به گزارش سردبیر پرس، عبدالله آبسواران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان، افزود: تسهیلات ازدواج در هرمزگان برای هر نفر به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافت. وی با بیان اینکه زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از اول فروردین ۹۷ است می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، اظهار کرد: به آقایان زیر ۲۵ سال […]

به گزارش سردبیر پرس، عبدالله آبسواران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان، افزود: تسهیلات ازدواج در هرمزگان برای هر نفر به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافت.
وی با بیان اینکه زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از اول فروردین ۹۷ است می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، اظهار کرد: به آقایان زیر ۲۵ سال که با بانوان زیر ۲۳ سال ازدواج کنند نیز، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
آبسواران زمان انتظار را حداکثر یک ماه دانست و عنوان کرد: اقساط ماهانه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ۸۳۲ هزار و ۷۰ میلیونی ۵۸۳ هزار تومان است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان با اشاره به اینکه این تسهیلات ۱۰ ساله و برای هر پرونده یک ضامن نیاز است، اضافه کرد: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می‌گیرند.
آبسواران در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر در هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.