جشنواره صنایع دستی در ارومیه آغاز شد

به گزارش سردبیر پرس، در این جشنواره که به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و بسیج هنرمندان استان و در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شده است هنرمندان آثار خود را در ۲۵ بخش صنایع دستی در معرض رقابت و نمایش گذاشتند. دبیر اجرایی این جشنواره از ارسال ۳۵۰ آثار […]

به گزارش سردبیر پرس، در این جشنواره که به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و بسیج هنرمندان استان و در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شده است هنرمندان آثار خود را در ۲۵ بخش صنایع دستی در معرض رقابت و نمایش گذاشتند.
دبیر اجرایی این جشنواره از ارسال ۳۵۰ آثار به دبیر خانه جشنواره خبر داد و گفت: پس از مرحله نخست داوری ۲۵۰ آثار برای رقابت در بخش استانی این جشنواره انتخاب شدند.
حمید بهجت افزود: در مرحله نهایی ۳ اثر توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد و راهی مرحله کشوری که اسفندماه امسال در تهران برگزار خواهد شد می‌شوند.
مرتضی صفری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در مراسم آغاز بخ کار این جشنواره از برنامه‌های حمایتی با هدف اقتصادی صنایع دستی خبر داد و گفت: با تشکیل اتاق فکر صنایع دستی بزودی طرح ویژه ایجاد حلقه کامل این رشته از مرحله آموزش، تولید، بازاریابی و فروش اجرایی خواهد شد.

منبع : مهر نیوز