جمع آوری ۴۳ میلیارد تومان کمک مالی کرمانشاهیان در طرح حامی

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره با اشاره به طرح‌های حمایتی در کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح حامی است که در استان کرمانشاه نیز اجرا می‌شود. وی افزود: در طرح حامی کودکان محسنین و ایتام مورد حمایت حامیان قرار گرفته که تاکنون ۳۴ هزار […]

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره با اشاره به طرح‌های حمایتی در کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح حامی است که در استان کرمانشاه نیز اجرا می‌شود.
وی افزود: در طرح حامی کودکان محسنین و ایتام مورد حمایت حامیان قرار گرفته که تاکنون ۳۴ هزار و ۴۵۰ نفر حامی برای کمک اعلام آمادگی کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار ۸۰۰ یتیم و کودک محسنین زیر نظر این اداره هستند و با اجرای طرح حامی تعداد چهار هزار و ۷۰۰ یتیم و هشت هزار و ۱۰۰ کودک محسنین مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
ترکمانه بیان کرد: بر اساس میزان حامیان در استان کرمانشاه که بیش از ۳۴ هزار نفر هستند برای هر فرزند محسنین و یتیم حدود سه حامی وجود دارد.
وی با ارائه آمار کمک‌های نقدی و غیر نقدی طی هفت ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: ۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک در این بازه زمانی اعلام شده که مستقیماً به دست آنها رسیده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به میزان کمک‌های ماهیانه حامیان، گفت: به طور متوسط مبلغ ۹۵۰ هزار تومان به ایتام و حدود ۲۲۰ هزار تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به کودکان محسنین تعلق می‌گیرد و کمترین میزان کمک‌ها در هر ماه ۵۰ هزار تومان خواهد بود.
وی تاکید کرد: کمک‌های ماهیانه حامیان برای کودکان دلیلی بر قطع کردن کمک‌های اداره نبوده بلکه همراه با مستمری‌ها به حساب آنها واریز می‌شود.‌

منبع : مهر نیوز