جمع آوری ۶.۹ میلیارد تومان کمک‌های شور عاطفه‌ها در کرمانشاه

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اینکه احیای سنت‌های حسنه اسلامی از جمله تکالیف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: اکرام و ایتام، جمع آوری صدقات و زکات از مهمترین سنت‌های حسنه اسلامی بوده که کمک‌های جمع‌آوری شده در محل نیت خیرین با هدف گره گشایی از […]

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اینکه احیای سنت‌های حسنه اسلامی از جمله تکالیف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: اکرام و ایتام، جمع آوری صدقات و زکات از مهمترین سنت‌های حسنه اسلامی بوده که کمک‌های جمع‌آوری شده در محل نیت خیرین با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان صرف می‌شود.
وی افزود: با بازگشایی مدارس در راستای همکاری دوستانه مردم استان کرمانشاه و برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان مراسم جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مراسم جشن عاطفه‌ها در صبح روز دوشنبه یازدهم مهرماه در یکی از مدارس منتخب برگزار شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مراسم جشن عاطفه‌ها و همزمان شدن آن با ایام پایانی ماه صفر، تصریح کرد: به دلیل تقارن پیش آمده امسال این مراسم با عنوان شور عاطفه‌ها و با راه اندازی پویش تأمین تحصیلی دانش آموزان در استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.
ترکمانه با تاکید بر ادامه مراسم جشن عاطفه‌ها در استان کرمانشاه، بیان کرد: این مراسم از پانزدهم مرداد ماه به عنوان شور عاطفه‌ها در ۱۱۰ پایگاه‌های سیار و ثابت زیر نظر آغاز شده و تا پانزدهم مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: با شروع مراسم شور عاطفه‌ها تا هفته‌های گذشته میزان ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده که با کمک‌های دریافت شده از اعتبارات دولتی برنامه داریم که دانش آموزان در سال تحصیلی جدید بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش استان کرمانشاه مراسم شور عاطفه‌ها در هفته نخست مهرماه برگزار شد و علاوه بر برپایی مراسم در مدارس دفاتر کمیته امداد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در استان آمادگی دریافت کمک‌های مردمی را دارند.

منبع : مهر نیوز