جنایت اردوگاه «الشاطیء» بیانگر عجز و شکست اشغالگران است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در سخنانی اظهار داشت: جنایت اردوگاه الشاطئ ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در مناطق مختلف نوارغزه است. وی با بیان این مطلب افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول ادامه حمله به غیرنظامیان می دانیم و تاکید می کنیم […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در سخنانی اظهار داشت: جنایت اردوگاه الشاطئ ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در مناطق مختلف نوارغزه است.
وی با بیان این مطلب افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول ادامه حمله به غیرنظامیان می دانیم و تاکید می کنیم مقاومت به دفاع از ملت خود ادامه می دهد.
هنیه خاطرنشان کرد: جنایت اردوگاه الشاطئ نشان دهنده ناتوانی دشمن و شکست آن و مهلکه ای است که به سبب عظمت مقاومت و اقدامات غافلگیرکننده مردان مقاومت، در آن گرفتار شده است.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک منزل را در غرب شهر غزه بمباران کردند. صهیونیستها بدون هشدار قبلی، منزل متعلق به خانواده یک غیر نظامی به نام «ابوحطب» واقع در اردوگاه پناهجویان «الشاطی» را بمباران کردند و در جریان این حملات دو زن و پنج کودک به شهادت رسیدند. نیروهای امدادرسانی، پیکرهای این شهدا را از میان آوار منزل ویران شده، خارج کردند.