جهاد اسلامی: شعله‌های مقاومت فلسطین خاموش شدنی نیست

به گزارش سردبیر پرس به نقل از وبگاه العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای در پی بازداشت شیخ خضر عدنان اعلام کرد: هدف قرار دادن و بازداشت رهبران و رزمندگان جنبش جهاد اسلامی در شهر جنین توسط نظامیان اشغالگر که در سحرگاه امروز رخ داد، اقدامی شکست خورده از سوی صهیونیست ها برای […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از وبگاه العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای در پی بازداشت شیخ خضر عدنان اعلام کرد: هدف قرار دادن و بازداشت رهبران و رزمندگان جنبش جهاد اسلامی در شهر جنین توسط نظامیان اشغالگر که در سحرگاه امروز رخ داد، اقدامی شکست خورده از سوی صهیونیست ها برای تأثیرگذاری بر اراده مردم فلسطین و استقامت و عزم راسخ مجاهدان فلسطینی است.
این جنبش در ادامه این بیانیه تاکید کرد: بازداشت شیخ خضر عدنان و خالد غوادره از فرماندهان میدانی و تعدادی از برادران و فرزندان ملت فلسطین در جنین، بیانگر سردرگمی شدید رژیم صهیونیستی ناشی از افزایش شدت قیام ملت ما در قدس و کرانه باختری اشغالی است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: شیخ خضر عدنان و برادران مجاهدش در مواجهه با اشغال، مبارزات تازه‌ای مبتنی بر آگاهی و تشدید درگیری ها با اشغالگران را رهبری می کنند. همچنین نقش شیخ خضر عدنان در مبارزات اعتصاب آمیز اسرای فلسطینی که چندین پیروزی مهم را رقم زد، انکار ناپذیر است.
جنبش جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود آورده است: با این وجود حملات اشغالگران به مردم، رهبران و کادرهای مقاومت فلسطین، نمی‌تواند قدرت قیام را کاهش داده و شعله مقاومت را خاموش کند. این تجاوزات ایستادگی و عزم و اراده ما در جهاد برای آزادی سرزمین فلسطین و پاکسازی مقدسات مان را بیشتر خواهد کرد.
گفتنی است نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه در جریان یورش به کرانه باختری، شیخ خضر عدنان را بازداشت کردند.

منبع : مهر نیوز