جهاد تبیین تنها راهکار مقابله با شبه افکنی دشمنان است

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام امیر قلی جعفری ظهر پنجشنبه در گردهمایی مبلغان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز روحانیون به برخی الزامات برای دفاع از مبانی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شناخت دیدگاه‌های رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین یکی از ضروریات برای مبلغان است. وی با بیان اینکه روحانیون و مبلغان باید […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام امیر قلی جعفری ظهر پنجشنبه در گردهمایی مبلغان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز روحانیون به برخی الزامات برای دفاع از مبانی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شناخت دیدگاه‌های رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین یکی از ضروریات برای مبلغان است.
وی با بیان اینکه روحانیون و مبلغان باید در حوزه‌های مختلف مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اشراف داشته باشند، عنوان کرد: در جهاد تبیین برای دفاع از دستاوردهای انقلاب باید مصداق بیان شود.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به اینکه تبلیغ باید بر اساس و اقتضای شرایط روز جامعه باشد، تصریح کرد: تبلیغ چهره به چهره از اهمیت و تأثیر گذاری بالایی برخوردار می‌باشد که این تأثیرگذاری غیر قابل انکار است.
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: تسلط بر ابزار تبلیغی و علم استفاده از این ابزارها برای مبلغان در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که باید بتوان با استفاده از آن در جایگاه پاسخگویی فعالیت کرد.
وی با بیان اینکه ادبیات، گفتار و نگرش انسان‌ها در عصر کنونی تغییر کرده است، مطرح کرد: تسلط به زبان تبلیغی جدید از دیگر نیازهای مبلغان برای اشاعه ارزش‌ها و معارف دینی می‌باشد.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اسلام را پاسخگویی نیازهای بشر و اداره جامعه عنوان کرد و گفت: دین اسلام از زمان پیش از تولد تا زمان مرگ برنامه دارد بنا بر این باید این مهم در جامعه پیاده گردد و در حد نظریه باقی نماند.
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دشمنان همیشه در تلاش هستند که به حاکمیت دین اسلام ضربه بزنند، تصریح کرد: مبلغان باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی و مقاومت کنند و به مسئله تبیین بپردازند.
وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن در راستای ایجاد تردید کارآیی و اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تنها راهکار مقابله با این مسئله جهاد تبیین، معرفی دستاوردها و بیان حقایق به جامعه است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه علمیه باید فقه اسلامی را به گونه‌ای ارائه دهد که در حاکمیت مشکلی روی ندهد، ادامه داد: نسبت دادن مشکلات رخ داده در بانکدار و آموزش و پرورش به روحانیون اشتباه است.
حجت الاسلام جعفری با اشاره اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: این جهاد وظیفه همگانی است که باید نیروهای مجاهد وارد میدان عمل شوند.