جهاد دانشگاهی و محیط زیست همکاری مداوم و مفیدی دارند

سردبیر پرس/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقاء مهارت ۸۰ محیط‌بان از سراسر کشور خبر داد. به گزارش سردبیر پرس، احمدرضا فیروزی روز شنبه چهارم تیر ماه در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزش محیط بانی کشور که در مرکز آموزش محیط‌بان برگزار شد در گفت‌وگو با سردبیر پرس گفت: […]

سردبیر پرس/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقاء مهارت ۸۰ محیط‌بان از سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سردبیر پرس، احمدرضا فیروزی روز شنبه چهارم تیر ماه در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزش محیط بانی کشور که در مرکز آموزش محیط‌بان برگزار شد در گفت‌وگو با سردبیر پرس گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی و سازمان محیط زیست طی سال‌های متمادی همکاری مداوم و مفیدی با یکدیگر دارند.
 وی ادامه داد: امروز شاهد آغاز اولین دوره آموزش محیط بانی کشور با همکاری جهاد دانشگاهی هستیم که طی آن ۸۰ نفر از محیط بانانی که به تازگی جذب سازمان محیط زیست شده اند، آموزش تئوری و عملی می‌بینند.
این مسئول ادامه داد: این دوره طی دو هفته‌ و در قالب ۴۰۰ ساعت برگزار می‌شود.
فیروزی با اشاره به ظرفیت‌های بالای جهاد دانشگاهی البرز در زمینه انواع آموزش‌ها گفت: این نهاد در حوزه آموزش شهروندان، فارغ التحصیلان، دانشجویان و کارکنان کارنامه درخشانی دارد و این آمادگی وجود دارد که متناسب با نیازهای به روز دوره‌های آموزشی جدید برگزار کند.
انتهای پیام