جهاد علمی موتور پیشران همه حرکت‌ها در کشور است

به گزارش سردبیر پرس، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی شامگاه یکشنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت: موضوع جهاد علمی موضوع مهم، ارزشمند و مقدس و موتور پیشران همه حرکت‌ها است. وی افزود: اگر ابعاد آن را به خوبی بشناسیم می‌توانیم جهاد علمی را تبدیل موتور عزت و شرف و سعادت […]

به گزارش سردبیر پرس، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی شامگاه یکشنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت: موضوع جهاد علمی موضوع مهم، ارزشمند و مقدس و موتور پیشران همه حرکت‌ها است.
وی افزود: اگر ابعاد آن را به خوبی بشناسیم می‌توانیم جهاد علمی را تبدیل موتور عزت و شرف و سعادت دین و دنیای خود کنیم و از همه امور واجب تر جهاد علمی است.
دری نجف‌آبادی ادامه داد: اگر در ابعاد دیگر علم مشکل داشته باشیم اما در جهاد علمی باید پیشتاز باشیم و این موضوع در صحبت‌های مقام معظم رهبری و کارنامه شما عزیزان نمایان است.
وی ادامه داد: هر تحولی که در کشور می‌خواهیم انجام دهیم باید در بعد جهاد علمی صورت گیرد که بعد بسیار مهم و ارزشمندی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحول عظیم اسلام در جامعه بشریت اظهارکرد: اسلام آنقدر میدان را گسترش داده که عقل بشر توانایی درک آن را ندارد، خداوند آنقدر به شما می‌آموزد که اصلاً به ذهن شما خطور نخواهد کرد. اگر قرآن و اسلام و پیامبر نبودند انسان هزاران سال بعد هم نمی‌توانست حقایق دنیا را درک کند و این قرآن و وحی بوده که همه میدان‌های خرد و کلان دیروز و امروز و فردای عالم را برای ما بازگو کرده است.
وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان ما در این اغتشاشات با رسانه‌های خود همچون بی‌بی‌سی، اینترنشنال و من و تو و سردسته‌های نادان خود همچون کومله، منافقین، داعش، بایدن و مکرون نشان دادند که خیلی بی وزن هستند و با کمال وقاحت تمام دنیا را وصله شلوار خود می‌داند و اروپا را باغ و بقیه دنیا را جنگل می‌دانند. اینها نشان دهنده دنیای غرب است و سردسته آنها صهیونیست‌های جنایتکار هستند.