حادثه اردستان ۳ فوتی داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است. وی افزود: این حادثه در اردستان، بلوار مفتح در شهرک کاوه اتفاق افتاده است. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان […]

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
وی افزود: این حادثه در اردستان، بلوار مفتح در شهرک کاوه اتفاق افتاده است.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه ۲۰۶ با هیئت عزاداری برخورد کرده است، ادامه داد: برای امدادرسانی به این حادثه سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد.
وی با اشاره به فوت ۳ نفر و مصدومیت ۱۹ نفر در این حادثه گفت: پس از اولویت بندی مصدومین و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.
عابدی گفت: هشت نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ سال، هشت نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ سال و سه کودک ۷ تا ۱۵ سال در این حادثه مصدوم شدند.
وی تصریح کرد: فوتی‌های این حادثه نیز مرد ۵۲ ساله و دو خانم ۶۵ ساله و ۷۰ ساله بودند.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان افزود: در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان هفت مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی وکاشانی وامین منتقل کرد.
وی ادامه داد: در همان دقایق اولیه اعلام‌حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

منبع : خبرگزاری مهر