حدود ۱۰هزار واحد مسکن محرومین در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش سردبیر پرس، آیین بهره‌برداری از طرح‌های مسکن محرومان، همزمان در سراسر کشور با حضور دکترمحمد باقر نوبخت در استانداری گیلان برگزار شد. با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،٧٠ هزار واحد مسکن احداثی از محل تفاهم‌نامه مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر […]

به گزارش سردبیر پرس، آیین بهره‌برداری از طرح‌های مسکن محرومان، همزمان در سراسر کشور با حضور دکترمحمد باقر نوبخت در استانداری گیلان برگزار شد.
با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،٧٠ هزار واحد مسکن احداثی از محل تفاهم‌نامه مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر احداث ١٠٠ هزار واحد مسکن ارزان قیمت برای محرومان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴هزار و ۶۹۷ واحد مسکن محرومان طی هشت سال گذشته در روستاهای این استان ساخته شده است.

خلیل منبتی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهارداشت: ۱۱ هزار واحد از این تعداد واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ساخته شده است.

وی افزود: با افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۱۰۰ میلیون تومان امیدواریم شاهد کیفیت مسکن مقاوم روستایی و ادامه این روند در سال‌های آینده برای سیستان و بلوچستان باشیم. 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بنیاد مسکن شرح وظایف زیادی دارد و از اول انقلاب جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که با دستور رهبر کبیر انقلاب برای ساخت مسکن محرومان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هر زمان هر کاری که در کشور به زمین مانده به ویژه در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه مانند جنگ و سیل به بنیاد مسکن واگذار شد و همیشه این بنیاد در خط مقدم کار بوده و در مناطق مختلف کارهای بسیار اثرگذاری انجام داده است.