حدود ۲۰ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شده است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سامان الله طوقی با بیان اینکه ارزش گندم‌های خریداری شده بیش از ٩٨٠ میلیارد ریال بوده اظهار داشت: ١١٢ دستگاه کمباین بومی و مهاجر در امر برداشت محصولات زراعی در سیستان و بلوچستان آماده بکار هستند. وی افزود: گندم‌های سیلویی […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سامان الله طوقی با بیان اینکه ارزش گندم‌های خریداری شده بیش از ٩٨٠ میلیارد ریال بوده اظهار داشت: ١١٢ دستگاه کمباین بومی و مهاجر در امر برداشت محصولات زراعی در سیستان و بلوچستان آماده بکار هستند.
وی افزود: گندم‌های سیلویی توسط اداره کل غله و مدیریت سازمان تعاون روستایی و گندم‌های بذری از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان در ۱۱ مرکز خرید پیش‌بینی شده در شهرستان‌ها خریداری و به سیلوها تحویل می‌شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سال زراعی جاری ۶٧ هزار و ٨۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به زیر کشت ارقام مختلف گندم رفته و تا به امروز کار برداشت گندم ٨٠ درصد اراضی کشاورزی به اتمام رسیده است.