حریق سنگین در بازارچه فاز یک اهواز / اعزام ۱۸ آتش‌نشان

ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: دقایقی قبل بازارچه فاز یک شهر اهواز جنب فلکه جوادالائمه دچار حریق شده و رستوران این بازارچه نیز فعال است. وی در ادامه از سنگین بودن حریق خبر داد و افزود: تاکنون ۶ خودروی اطفای حریق همراه با ۱۶ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند. […]

ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: دقایقی قبل بازارچه فاز یک شهر اهواز جنب فلکه جوادالائمه دچار حریق شده و رستوران این بازارچه نیز فعال است.
وی در ادامه از سنگین بودن حریق خبر داد و افزود: تاکنون ۶ خودروی اطفای حریق همراه با ۱۶ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با درخواست از مردم برای عدم تجمع در محل حادثه تصریح کرد: به تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی اهواز اعلام آماده باش شده و در صورت نیاز به نیروی بیشتر اعزام نیرو به محل حادثه افزایش پیدا می‌کند.
قنبری با اشاره به حضور خود در صحنه برای مدیریت این عملیات حساس به دلیل حضور مردم به عنوان مشتریان بازارچه‌های حین آتش‌سوزی بیان کرد: تیم واکنش سریع نیز به محل حادثه آمده‌اند و تمام تلاش خود را برای پیشگیری از بروز خسارت جانی به کار می‌گیریم.