حسین رضازاده: حاج قاسم سلیمانی در دل ملت ایران جا دارد

قهرمان سابق المپیک و رئیس انجمن پاراوزنه برداری گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دل تمام ملت ایران جا دارد و امیدوارم راه وی را ادامه دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم. به گزارش سردبیر پرس، حسین رضازاده در مراسم سومین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی در دل تمام […]

قهرمان سابق المپیک و رئیس انجمن پاراوزنه برداری گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دل تمام ملت ایران جا دارد و امیدوارم راه وی را ادامه دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
به گزارش سردبیر پرس، حسین رضازاده در مراسم سومین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی در دل تمام مردم ایران جا دارد و زحمات زیادی برای مردم ایران کشیده است، امیدوارم راه وی را ادامه دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی درباره وضعیت پاراوزنه برداری گفت: قرار بود بعد از بازگشت تیم از مسابقات جهانی امارات، جلسه کمیته فنی در خصوص وضعیت پاراوزنه برداری برگزار شود که تشکیل نشد، البته در حال برنامه ریزی برای مسابقات سال آینده و بازیهای پاراآسیایی چین هستیم تا حضور پرقدرت و موفقی در این بازیها داشته باشیم.

رضازاده در پایان همچنین درباره علت عدم حضورش در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: در این زمینه باید از انوشیروانی رییس فدراسیون بپرسید.

انتهای پیام