حضور مردم در انتخابات معادلات جهان را به نفع ایران تغییر می‌دهد

حسین کنعانی مقدم دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، در رابطه با تأثیر حضور مردم در انتخابات بر جنگ اقتصادی علیه آمریکا اظهار داشت: هرچه مشارکت بیشتر و پشتوانه‌های مردمی نظام قدرتمند تر باشد قطعاً دشمنان در معادلات خود علیه ایران تجدید نظر خواهند کرد؛ از جمله بحث تحریم‌ها و […]

حسین کنعانی مقدم دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، در رابطه با تأثیر حضور مردم در انتخابات بر جنگ اقتصادی علیه آمریکا اظهار داشت: هرچه مشارکت بیشتر و پشتوانه‌های مردمی نظام قدرتمند تر باشد قطعاً دشمنان در معادلات خود علیه ایران تجدید نظر خواهند کرد؛ از جمله بحث تحریم‌ها و تهدیدهایی که غرب انجام می‌دهد.
دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی تاکید کرد: از طرف دیگر وقتی دوستان ما در منطقه می‌بینند کشور قوی و قدرتمندی وجود دارد که پشتوانه مردمی دارد قطعاً سعی می‌کنند روابطشان را با آن نزدیک تر و از نظر اقتصادی مستحکم‌تر کنند.
کنعانی مقدم افزود: به نظر می‌رسد حضور گسترده مردم در انتخابات آینده یک پیام جدی را به غرب خواهیم رساند و آن این است که همه تهدیدها، تحریم‌ها و اقدامات دشمن برای اینکه مردم را نسبت به نظام دلسرد کند با شکست مواجه شده و ایران توانسته است بر مشکلات اقتصادی فائق بیاید و این قدرت حضور می‌تواند کاملاً معادلات را به نفع جمهوری اسلامی تغییر دهد.
وی در رابطه با تأثیرات اتفاقات اخیر و یاوه گویی های آمریکا بر مشارکت و حضور مردم در انتخابات گفت: من نگران یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا نیستم، آنها دشمن ما هستند و قاعدتاً این رفتار، رفتار طبیعی آنها در ارتباط با نظام جمهوری اسلامی است. نگرانی من از بعضی حرف‌هایی است که در نظام ما زده می‌شود و در مسیر یاس، ناامیدی و عدم مشارکت مردم در انتخابات مطرح است خصوصاً صحبت‌های اخیر رئیس جمهور.