حضور پرشور در انتخابات صیانت از جمهوریت نظام است

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام محمدجواد قربانی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از جوانان به تبیین اهمیت انتخابات و معیارهای انتخاب شایسته پرداخت و اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات ملاک اصلی برای تثبیت جمهوری نظام جمهوری اسلامی است و بی‌شک نسل جوان در این عرصه نقشی بی‌بدیل دارند. وی با اشاره به برگزاری […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام محمدجواد قربانی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از جوانان به تبیین اهمیت انتخابات و معیارهای انتخاب شایسته پرداخت و اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات ملاک اصلی برای تثبیت جمهوری نظام جمهوری اسلامی است و بی‌شک نسل جوان در این عرصه نقشی بی‌بدیل دارند.

وی با اشاره به برگزاری همایش انتخاباتی در بیله‌سوار گفت: همایش انتقام ۱۳ دی را ۲۸ خرداد می‌گیریم در شهرستان بیله سوار در جهت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سیاسی و اجتماعی در شهرستان است که از جوانان منطقه می‌خواهیم برای حضور پرشور در این همایش همت کنند چرا که حضور در این همایش می‌تواند زمینه آماده‌سازی خود برای حضور در موعد حساس انتخابات خرداد باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی بیله‌سوار در تشریح برنامه‌های این همایش گفت: برگزاری جشن انقلاب با محوریت انتقام ۱۳ دی در روز ۲۸ خرداد در ۳ روستا و ۵ محله شهرستان بیله‌سوار برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام قربانی به برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: نشست‌های روشنگری و بصیرتی با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در دهه کرامت برگزار می‌شود که با هدف فعال شدن مساجد و تکایا برای جشن‌های انقلاب، جلسات پرسش و پاسخ و کرسی‌های آزاد اندیشی با حضور سخنران کشوری در شهرستان برگزار می‌شود.

وی از اجرای بیش از ۴۰ برنامه درون سازمانی ادارات، نهادها و قطب‌های صنعتی شهرستان خبر داد و تاکید کرد: شهرستان بیله سوار در این دهه یادواره شهدا و خونخواهی و انتقام ۲۸ خرداد را با حضور سخنرانانی مانند حجج اسلام فیاضی و امام جمعه شهرستان برگزار گردیده است.

رئیس تبلیغات اسلامی بیله‌سوار با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در بیله‌سوار گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف در ۱۰ مدرسه، ۸ اداره و سازمان دولتی و ۲۰ مسجد شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی تصریح کرد: برگزاری جشن دهه کرامت، گفتمان انقلاب، سرود دسته جمعی، همایش رأی اولی‌ها و جشن رسیدن به تکلیف سیاسی، تجلیل از دختران نمونه از ویژه برنامه‌های دهه کرامت است که چهل برنامه متنوع برای این دهه تدوین شده است.

منبع : مهر نیوز