حضور ۲۱ هنرمند خراسان شمالی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

پروانه کلاته در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: ۲۱ هنرمند صنایع‌دستی از ۸ شهرستان استان در بخش نمایشگاهی خراسان شمالی در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران آثار خود را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کنند. معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی افزود: هنرمندان دست‌بافت‌های داری، دست‌بافت‌های ترکمن، نساجی سنتی، رودوزی سنتی، سراجی […]

پروانه کلاته در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: ۲۱ هنرمند صنایع‌دستی از ۸ شهرستان استان در بخش نمایشگاهی خراسان شمالی در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران آثار خود را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی افزود: هنرمندان دست‌بافت‌های داری، دست‌بافت‌های ترکمن، نساجی سنتی، رودوزی سنتی، سراجی صنایع‌دستی و صنایع خلاق صنایع‌دستی در این نمایشگاه حضور دارند که بیشتر آن‌ها در زمینه رشته خود اجرای زنده دارند.
وی بیان داشت: سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی هم‌زمان با شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که استان خراسان شمالی با ۸ غرفه صنایع‌دستی و ۲ سیاه‌چادر در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه همگام با سایر استان‌های کشور حضور خواهد داشت.
کلاته گفت: همچنین موسیقی فولکلوریک استان در دو روز متوالی در این نمایشگاه اجرای زنده خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری مهر