حفظ آبروی دیگران از اصول مطالبه‌گری است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر پنجشنبه در همایش تشکل‌های مردمی مطالبه گر استان آذربایجان غربی افزود: امام حسین (ع) یکی از مطالبه گران واقعی عالم اسلام بوده و در نامه‌ای که در مورد قیام خود نوشته اند این موضوع را به صراحت بیان کرده‌اند. نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر پنجشنبه در همایش تشکل‌های مردمی مطالبه گر استان آذربایجان غربی افزود: امام حسین (ع) یکی از مطالبه گران واقعی عالم اسلام بوده و در نامه‌ای که در مورد قیام خود نوشته اند این موضوع را به صراحت بیان کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطالبه گری آرمان‌های انقلاب را ادامه راه امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: مطالبه کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی در حقیقت ادامه دادن راه این حضرت است چرا که امام حسین (ع) نیز برای مطالبه آرمان‌های پیامبر اسلام (ص) قیام کردند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) استفاده کرده و بحث مطالبه آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطرح کردند تا جوانان آرمان‌های انقلاب را مطالبه کرده اجازه ندهند این آرمان‌ها فراموش شود.
امام جمعه ارومیه با اشاره به اصول و شرایط مطالبه گری گفت: مطالبه گری باید با حفظ حدود شرعی باشد و بر اساس اصول و شرایطی که دین مقدس اسلام فرموده انجام شود.
حجت الاسلام قریشی افزود: در مطالبه آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی باید به وسیله درست و مقدس این عمل انجام شود و نوع و روش مطالبه گری باید از روش‌های توصیه شده دین مقدس اسلام باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی روش‌های مطالبه گری اسلامی را از آرمان‌های انقلاب خواند و گفت: روش‌های مطالبه گری اسلامی از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و باید رعایت شود.

منبع : مهر نیوز