حقوق کارکنان شهرداری اصفهان به روز رسانی شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت پنجمین دوره مدیریت شهری اظهار داشت: همواره تاکید ما فعالیت و رسیدگی به امور و اجرای پروژه‌ها تا روز آخر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی فعالیت پنجمین دوره مدیریت شهری اظهار داشت: همواره تاکید ما فعالیت و رسیدگی به امور و اجرای پروژه‌ها تا روز آخر بوده است که این مهم خوشبختانه با قدرت دنبال شده است.
حجم پروژه‌های در دست افتتاح اصفهان زیاد است
وی با اشاره به اینکه ضروری است با برنامه‌ریزی درست آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ را نیز داشته باشیم، اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که حجم پروژه‌های در دست افتتاح زیاد است و امیدوارم با مشکل مواجه نشویم و طبق آنچه در مناطق برنامه‌ریزی شده، کارها پیش برود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به بروزرسانی حقوق کارگران و کارکنان شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: هیچ حقوق معوقه‌ای در شهرداری اصفهان وجود ندارد و امیدواریم شاهد استمرار این سنت در دوره آینده مدیریت شهری نیز باشیم.
وی با تاکید بر اینکه ضروری است انتقال مسئولیت با رفتارهای حرفه‌ای و رعایت اخلاق همراه باشد، ادامه داد: این مسائل باید به دور از حاشیه‌سازی پیش برود.
نصراصفهانی همچنین به برگزاری جلسات مشترک بین مدیریت شهری فعلی و مدیریت شهری آینده اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه جلسات مشترکی با اعضای شورای ششم برگزار کرده‌ایم و آنچه قرار است در برنامه بودجه ۱۴۰۰ و اصفهان ۱۴۰۵ برای شهر اتفاق افتد به منتخبان ارائه شد.
رونمایی از ۴۵ دستگاه اتوبوس اسکانیا برای اتوبوسرانی اصفهان
وی همچنین با اشاره به رونمایی از ۴۵ دستگاه اتوبوس اسکانیا به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان ابراز داشت: تأخیر در اضافه شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دلیل تأخیر در تعهد شرکت اسکانیا بود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه پنج مربی و چهار ورزشکار در رشته‌های مختلف از اصفهان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارند، گفت: این تعداد شرکت کننده در المپیک بی‌نظیر بوده است و امیدواریم شیرینی حضور ورزشکاران اصفهانی با موفقیت آن‌ها شیرین‌تر شود تا اوراق زرین دیگری بر تالار افتخارات اصفهان افزود شود.
وی با اشاره به افزایش قیمت نان در کل کشور و اصفهان ابراز داشت: برای این امر نمی‌دانیم از چه کسی گلایه کنیم اما کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا مردم برای تأمین مایحتاج خود بیش از این دچار چالش نشوند.

منبع : خبرگزاری مهر