حل مشکلات مردم در اتاق شیشه ای مدیران ممکن نیست

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، روح الله سلگی عصر سه شنبه در جمع مردم غرب مازندران در نوشهر افزود: اگر انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا پدیدار نمی‌شد، نظم نوین خود ساخته امپریالیزم جهانی بر دنیا غلبه می‌یافت. وی با تجلیل از ایستادگی و پایمردی امام راحل عظیم الشان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی سهم عمده‌ای […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، روح الله سلگی عصر سه شنبه در جمع مردم غرب مازندران در نوشهر افزود: اگر انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا پدیدار نمی‌شد، نظم نوین خود ساخته امپریالیزم جهانی بر دنیا غلبه می‌یافت.
وی با تجلیل از ایستادگی و پایمردی امام راحل عظیم الشان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی سهم عمده‌ای در شکل گیری ایدئولوژی ماندگار جهانی بر بستر انگاره‌های دینی و اسلامی دارد.
این مسئول سیاسی با تاکید بر الهام بخشی انقلاب اسلامی در جهان ادامه داد: اکنون خیزش بزرگی از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی علیه مستکبران و طواغیت زمان در جریان است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با یادآوری کارنامه سیاه آمریکا و اذنابش در مقابله با انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی تا کنون در عرصه حکمرانی، مدیریت بحران‌ها و پیشرفت‌های ماندگار علی رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های پیدا و آشکار استکبار کارنامه افتخار آمیزی دارد.
سلگی، افزایش امید به زندگی در دوران حیات انقلاب اسلامی را نتیجه مدیریت مؤثر الگوهای ناب دینی و سبک زندگی در پرتو آموزه‌های وحیاتی اسلام دانست وافزود: انقلاب اسلامی فرهنگ دلدادگی به آرمان‌های سترگ ایمانی و الهی در مسیر پیشرفت و عدالت را نهادینه کرد.
وی با برشماری برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در مقایسه با شرایط بحرانی منطقه و جهان و نیز مشکلات و کمبودهای متأثر از آن خیره کننده و مایه مباهات است.
معاون استاندار مازندران کاهش فاصله مسئولان با مردم را یکی از ثمرات نظام اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم ارتباط با مردم را برنامه محوری خود می‌داند.
وی افزود: چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم در اتاق شیشه‌ای و بدون ارتباط با ولی نعمتان انقلاب میسر نیست.
سلگی، بازگشایی دفتر استانداری مازندران در غرب استان را در این راستا دانست وافزود: به دستور استاندار مازندران ارتباط مدیران با مردم غرب استان بیشتر ومستمر خواهد شد.
معاون استاندار مازندران اظهار کرد: حل مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی غرب مازندران در دستور کار مسئولان استانی قرار دارد.
گفتنی است معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با برگزاری ملاقات مردمی خود در نوشهر ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان غرب استان به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

منبع : مهر نیوز