حمایت آزادگان جهان از ملت مظلوم فلسطین تا رهایی قدس ادامه دارد

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: روز قدس یک روز بین المللی است و تدبیر امام راحل در نامگذاری این روز، مسلمانان جهان را برای کمک به ستمدیدگان، آزادی خواهی، حق طلبی و مقابله با ستمکاران تاریخ، رژیم صهیونیستی و حامیان آنان بسیج کرد. وی […]

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: روز قدس یک روز بین المللی است و تدبیر امام راحل در نامگذاری این روز، مسلمانان جهان را برای کمک به ستمدیدگان، آزادی خواهی، حق طلبی و مقابله با ستمکاران تاریخ، رژیم صهیونیستی و حامیان آنان بسیج کرد.
وی افزود: حمایت مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده از مردم مظلوم فلسطین ادامه دارد و تا زمانی که قدس شریف از دست رژیم صهیونیستی و حامیان آنان رها نشوند، آرام نمی‌نشینند.
امام جمعه اراک بیان کرد: تاریخ نشان داده است که رژیم صهیونیستی حدود ۶۷ سال است که ملت فلسطین را به خاک سیاه نشانده و ۱۰ میلیون نفر از جمعیت این کشور را در کشورهای دیگر آواره کرده است. منطقه غرب آسیا تا زمانی که این غده سرطانی در منطقه وجود داشته باشد، روی خوش به خود نخواهد دید.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: تدبیر امام راحل با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، راه را برای مقابله با این غده سرطانی در منطقه هموار کرده و دفاع از قدس شریف و ملت مسلمان فلسطین از جمله مهمترین وظایف تمامی آزادی خواهان جهان، مسلمانان و ملت بزرگ ایران اسلامی است.
آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات ۱۴۰۰ پیش روی ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات آتی گفت: انتخابات در سخت‌ترین شرایط حتی در دوران دفاع مقدس نیز برگزار شده است و مردم ایران اسلامی همواره با حضور حداکثری وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند. ملت ایران اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ نیز با وجود برخی مشکلات و شیوع کووید ۱۹ در کشور امتحان بزرگی را پیش روی دارند و ان شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات پیروز هستند.
جلوگیری از موج پنجم شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مطهری، سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهدای مقاومت و سلامت و دعوت به صرفه جویی در مصرف آب و برق از محورهای دیگری بود که خطیب جمعه اراک به آن اشاره کرد.