حمایت رئیس جمهور آمریکا از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روسیا الیوم، «جو بایدن» در تماس تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از حملات وحشیانه این رژیم علیه فلسطینیان به ویژه در نوار غزه حمایت کرد! بر اساس اعلام کاخ سفید، بایدن در گفتگو با نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس بار دیگر موضع واشنگتن […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روسیا الیوم، «جو بایدن» در تماس تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از حملات وحشیانه این رژیم علیه فلسطینیان به ویژه در نوار غزه حمایت کرد!
بر اساس اعلام کاخ سفید، بایدن در گفتگو با نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس بار دیگر موضع واشنگتن در حمایت از آنچه که حقِ این رژیم (!) برای دفاع از خود در برابر حملات موشکی (تلافی جویانه) مقاومت فلسطین خوانده می‌شود، به صراحت اعلام کرد.
رئیس جمهور ایالات متحده همچنین در ادامه ضمن اشاره به استقبال واشنگتن از شکل‌گیری آتش بس میان دو طرف بر لزوم مبارزه با خشونت و نژادپرستی در قدس و بازگشت آرامش به این شهر اشغالی تاکید کرد.
دو طرف در پایان این گفتگو درباره راهکارهای متوقف کردن حملات حماس و دیگر گروه‌های مقاومت به اراضی اشغالی و همچنین تقویت همکاری میان واشنگتن و قاهره در راستای توقف درگیری‌ها در فلسطین اشغالی رایزنی کردند.