خدمت‌رسانی ۴۰۰ نیروی خدمات شهری/پاشیدن۵۰۰تن شن در معابر کرمانشاه

برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: با توجه به اطلاعات هواشناسی که در اختیار بود، بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات رسان در مجموعه خدمات شهری کرمانشاه در ۴۸ ساعت گذشته به صورت آماده باش بوده‌اند. وی ادامه داد: ایستگاه‌های برف روبی در مناطق هشتگانه و سیار بلافاصله با شروع بارش برف […]

برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: با توجه به اطلاعات هواشناسی که در اختیار بود، بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات رسان در مجموعه خدمات شهری کرمانشاه در ۴۸ ساعت گذشته به صورت آماده باش بوده‌اند.
وی ادامه داد: ایستگاه‌های برف روبی در مناطق هشتگانه و سیار بلافاصله با شروع بارش برف در شهر کرمانشاه عملیات برف روبی و شن پاشی را در معابر اصلی شهر کرمانشاه آغاز کردند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شب گذشته تا کنون بیش از ۵۰۰ تن شن و نمک توسط مجموعه خدمات شهری کرمانشاه در خیابان‌های شهر کرمانشاه پاشیده شده است.
وی با اشاره به حضور حداکثری ماشین آلات برف روبی در کرمانشاه، گفت: از تمامی ظرفیت‌های مجموعه مدیریت شهری برای برف روبی معابر در شهر کرمانشاه استفاده کرده‌ایم و در حال حاضر ماشین آلات سبک و سنگین این مجموعه با اسقرار در ایستگاه‌های برف روبی ثابت و سیار در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

منبع : مهر نیوز