خدمت رسانی ۶۰ گروه جهادی در شهرستان زرندیه

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ محسن صادقی عصر شنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی شهرستان زرندیه اظهار داشت: امروز به برکت تفکر بسیج خدمت به مردم به یک فرهنگ تبدیل شده و بسیج با همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در این مسیر حرکت می‌کند. فرمانده سپاه زرندیه افزود: بسیج در طول انقلاب […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ محسن صادقی عصر شنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی شهرستان زرندیه اظهار داشت: امروز به برکت تفکر بسیج خدمت به مردم به یک فرهنگ تبدیل شده و بسیج با همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در این مسیر حرکت می‌کند.
فرمانده سپاه زرندیه افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی با خدمت صادقانه به مردم و پیشتازی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به یک فرهنگ کارآمد و توانمند تبدیل شده و در خط مقدم امیدآفرینی حرکت می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌های سپاه در حوزه مسکن محرومان گفت: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در شهرستان زرندیه ساخت مسکن محرومان است که در زرندیه هفت واحد مسکن تحویل ولی نعمتان انقلاب شد و در سال آینده در این راستا برنامه ریزی خواهیم کرد.
سرهنگ صادقی افزود: توجه به مناطق محروم و قشر نیازمند از دیگر اولویت‌های سپاه در زرندیه است که بیش از ۶۰ گروه جهادی در این شهرستان در بخش‌های مختلف به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
وی ادامه داد: توزیع کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی دیگر از اقدامات مهم بسیج در شهرستان زرندیه است و در سال جاری بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شده است.
فرمانده سپاه زرندیه عنوان کرد: امروز به برکت حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در شهرستان برنامه‌های مختلفی با حضور مسئولان انجام شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست شورای اداری شهرستان، رزمایش کمک مومنانه به شکل محله محور، تحویل مسکن ولی نعمتان انقلاب، کلنگ زنی ساختمان جدید سپاه شهرستان زرندیه و بازدید از پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های امروز بود و قطعا برکات فراوانی برای مردم خواهد داشت.