خروج پاکدامن از جمع ۱۶ بازیکن اول رنکینگ جهان/ ژاپن در کمین ایران

علی پاکدامن از بین ۱۶ بازیکن اول رنکینگ جهانی شمشیربازی خارج شد و باید از مسابقه بعدی از مرحله گروهی رقابت کند. به گزارش سردبیر پرس، فدراسیون ‌جهانی شمشیربازی بعد از جام جهانی مجارستان رنکینگ جدید سابریست‌ها را اعلام کرد و به جز محمد رهبری بقیه شمشیر بازان ایران تنزل جایگاه داشتند.  در بخش انفرادی، […]

علی پاکدامن از بین ۱۶ بازیکن اول رنکینگ جهانی شمشیربازی خارج شد و باید از مسابقه بعدی از مرحله گروهی رقابت کند.
به گزارش سردبیر پرس، فدراسیون ‌جهانی شمشیربازی بعد از جام جهانی مجارستان رنکینگ جدید سابریست‌ها را اعلام کرد و به جز محمد رهبری بقیه شمشیر بازان ایران تنزل جایگاه داشتند. 
در بخش انفرادی، علی پاکدامن به رده ۱۸ جهان آمد و به این ترتیب از مسابقات بعدی باید همانند دیگر شمشیربازان ایران از مرحله گروهی به رقابت بپردازد و برای رسیدن به جدول اصلی تلاش کند. 
پاکدامن پیش از این چون جزو ۱۶ بازیکن اول رنکینگ جهانی بود، مستقیم در جدول اصلی مسابقات به رقابت می پرداخت. 
در بخش تیمی هم ایران همچنان توانست جایگاه هفتم رنکینگ‌ جهانی را حفظ کند اما فاصله امتیازی ژاپن با ایران ۲ امتیاز شد و ژاپن در کمین تیم ایران است که جایگاه هفتم را از آن خود کند. 
تیم شمشیربازی ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس باید جزو هشت تیم برتر و بالاتر از دیگر تیم‌های آسیایی در رنکینگ جهانی باشد. رنکینگ شمشیربازان به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز رنکینگ قبلی بازیکنان است)۱۸- علی پاکدامن(۱۶)۴۶- محمد رهبری (۴۷)۵۲- محمد فتوحی(۵۰)۷۰- نیما زاهدی (۶۷)۷۱- فرزاد باهر (۶۹)
رنکینگ تیمی:۱- کره جنوبی با ۴۴۸ امتیاز ۲- مجارستان با ۳۷۶ امتیاز ۳- ایتالیا با ۲۶۸ امتیاز ۴- آلمان با ۲۵۵ امتیاز ۵- آمریکا با ۲۳۸ امتیاز ۶- فرانسه با ۲۲۳ امتیاز ۷- ایران  با ۲۱۰ امتیاز۸- ژاپن با ۲۰۸ امتیاز 
انتهای پیام