خرید حمایتی از مرغداران کرمانشاه افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهزاد باباخانی شامگاه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد بر ایجاد بازار روزهای میوه و تره بار جدید در سطح شهر تاکید و اظهار کرد: مجموعه‌های سرمایه گذاری شهرداری و میوه و تره بار با توجه به تجربه‌های موفق شهرهایی مانند […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهزاد باباخانی شامگاه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد بر ایجاد بازار روزهای میوه و تره بار جدید در سطح شهر تاکید و اظهار کرد: مجموعه‌های سرمایه گذاری شهرداری و میوه و تره بار با توجه به تجربه‌های موفق شهرهایی مانند تهران برای جانمایی و اجرای میادین میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر اقدام کنند.
وی با اشاره به نقش ویژه جهاد کشاورزی در تنظیم بازار، افزود: این مجموعه باید نظارت دقیقی بر نحوه تأمین اقلام غذایی و قیمت آن‌ها داشته باشد و ایجاد هرگونه آشفتگی در بازار قیمت جلوگیری کند.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه جهاد کشاورزی هم مسئول حمایت از تولید است و هم مصرف کننده و باید قیمت‌ها را به گونه‌ای تنظیم کند که به مصرف کننده فشار وارد نشود.
باباخانی عنوان کرد: پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر به شکل مستقیم از مرغدارها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب تولید کننده شود.
وی همچنین بر رصد مستمر بازار توسط دستگاه‌های اجرایی و برخورد با هرگونه سو استفاده تاکید کرد.

منبع : مهر نیوز