خسارت۸میلیاردی طوفان به جنوب فارس/توزیع اقلام زیستی بین سیل زدگان

رحیم آزادی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به اینکه در طوفان روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی استان فارس فقط یک نفر جان باخته است، افزود: در دشت احمد فسا یک نفر بر اثر سقوط تیر چراغ برق جان سپرد. وی ادامه داد: در این میان بیشترین خسارت‌ها به تأسیسات برقی […]

رحیم آزادی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به اینکه در طوفان روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی استان فارس فقط یک نفر جان باخته است، افزود: در دشت احمد فسا یک نفر بر اثر سقوط تیر چراغ برق جان سپرد.
وی ادامه داد: در این میان بیشترین خسارت‌ها به تأسیسات برقی وارد شد که حدود ۸ میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد: ١٩۶ تیر چراغ برق و ١٨ دستگاه ترانس برق سقوط کرد و ٧ کیلومتر خط شبکه برق از بین رفت.
آزادی ادامه داد: در بیشتر شهرستان‌های جنوبی فارس خسارت به نخل داران و محصولات کشاورزی دیگر وارد شده است.
وی با اشاره به اعزام تیم‌های امداد و نجات در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۴۴ امدادگر جمعیت هلال احمر فارس در قالب ١۴ تیم عملیاتی با حضور در مناطق درگیر سیلاب علاوه بر تخلیه آب در منازل، اقلام زیستی مثل چادر، پتو و مواد غذایی نیز بین آن‌ها توزیع شد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به وضعیت روز گذشته در شیراز نیز گفت: ٣٠ حادثه شامل شکستگی درخت، افتادن اجسام از ارتفاع، ناایمنی جرثقیل‌ها و ریزش بخشی از ساختمان‌های نیمه تمام در شیراز روی داد که تیم‌های امداد و نجات اتش نشانی در محل حوادث حاضر شدند.

منبع : مهر نیوز