خسارت سیلاب به بخش کشاورزی در استان زیاد است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی معتمدی‌پور عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سفر وزیر کشور به استان، از بخش‌های مختلف استان بازدید هوایی شد و تلاش بر این است تا به کمک بالگرد و پرواز، عمق خسارت به بخش کشاورزی در مناطق سخت گذر استان به وزیر کشور نشان داده شود. وی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی معتمدی‌پور عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سفر وزیر کشور به استان، از بخش‌های مختلف استان بازدید هوایی شد و تلاش بر این است تا به کمک بالگرد و پرواز، عمق خسارت به بخش کشاورزی در مناطق سخت گذر استان به وزیر کشور نشان داده شود.
وی با بیان اینکه در شورای بحران استان، جمع‌بندی نهایی انجام می‌شود، گفت: با فروکش شدن سیلاب و بارش‌ها و باز شدن مسیرهای ارتباطی حجم خسارت ناشی از سامانه مونسونی اخیر در استان مشخص شده است.
معتمدی پور افزود: با توجه به حجم بالای خسارات و محدودیت امکانات انتظار ما این است که کشاورزان صبوری به خرج بدهند و همکاران من را در خدمت‌رسانی همکاری کنند.
وی با بیان اینکه با همه وجود در کنار کشاورزان هستیم، گفت: نماینده‌ای از وزارت جهاد کشاورزی وارد استان شد تا به صورت ویژه میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی را برآورد کند.