خون شهیدان «قورت بیگلو» و «عجمیان» جریان باطل را رسوا کرد

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، در مراسم یادبود شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و گرامیداشت هفته بسیج گفت: به عنوان یک طلبه و بسیجی، وقتی در مجلس شهدا حاضر می‌شوم و خود را در برابر آن‌ها تصور می‌کنم، احساس خجالت و شرمندگی دارم. وی با اشاره به اینکه ما […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، در مراسم یادبود شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و گرامیداشت هفته بسیج گفت: به عنوان یک طلبه و بسیجی، وقتی در مجلس شهدا حاضر می‌شوم و خود را در برابر آن‌ها تصور می‌کنم، احساس خجالت و شرمندگی دارم.
وی با اشاره به اینکه ما در برابر شهدا بسیار حقیر و کوچک هستیم و حرفی برای گفتن نداریم، عنوان کرد: شهیدان مدافع امنیت استان البرز، علی اصغر قورت بی گلو و سید روح الله عجمیان، دو جوان بودند که به شکوه، عظمت و جلال رسیدند. ما در روز قیامت متوجه خواهیم شد که این شهدا به چه مقام و جایگاهی دست یافتند؛ کسی که چشم بصیرت و فهم عمیق داشته باشد، آرزویی جز شهادت ندارد.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خداوند شهادت را نصیب هر کسی نمی‌کند، زیرا اعطای این نعمت، لیاقت، شایستگی و صلاحیت می‌خواهد، مطرح کرد: ما در این دنیا در یک مبارزه قرار داریم که بر خلاف برخی صحبت‌های ساده لوحانه، تمام شدنی نیست. تا ما در این دنیا هستیم، مبارزه، جهاد، چالش و درگیری نیز وجود دارد.
به گفته حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، زندگی یک عقیده و تلاش برای تحقق این عقیده است که این نهضت ادامه دارد و ما با نگاه شیعی و قرآنی، این جهاد و مبارزه را ادامه می‌دهیم. امروز در مقابل ما، جریان گمراهی قرار گرفته که تمام اعمال زشت دنیا را زیبا می‌بیند و اقدام به انجام آن‌ها می‌کنند که هر یک از این اعمال پیامدهای بسیار تلخی برای جامعه دارد.
وی مطرح کرد: در جنگ صفین، تعدادی از یاران حضرت امیرالمومنین علی (ع)، فحاشی می‌کردند که امام علی (ع) به آن‌ها فرمود: علی یار بددهن نمی‌خواهد، اگر می‌خواهید فحش بدهید از اینجا بروید. ما در این ۶۰ روز، حدود ۳۰ شهید بسیجی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم که همه آن‌ها با دست خالی به شهادت رسیدند، اما حماسه آفریدند و با شهادت خود این جریان را رسوا کردند.

منبع : خبرگزاری مهر