خیرآبادی: در المپیک ناشنوایان می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را رقم بزنیم

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به آمادگی بالای کشتی‌گیران برای شرکت در المپیک برزیل، گفت: تمام تلاش بر این است که بهترین نتیجه تاریخ را رقم بزنیم. جمشید خیرآبادی در گفت و گو با سردبیر پرس، در ارزیابی از عملکرد کشتی‌گیران برای شرکت در المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: ششمین و […]

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به آمادگی بالای کشتی‌گیران برای شرکت در المپیک برزیل، گفت: تمام تلاش بر این است که بهترین نتیجه تاریخ را رقم بزنیم.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با سردبیر پرس، در ارزیابی از عملکرد کشتی‌گیران برای شرکت در المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: ششمین و آخرین اردوی آمادگی فرنگی کاران ناشنوا برای شرکت در المپیک از ۸ اردیبهشت با ۸ کشتی گیر اعزامی به این مسابقات در تهران برگزار می‌شود و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در حال حاضر وضعیت کشتی‌گیران با زحمات کادر فنی و حمایت‌های فدراسیون نسبت به گذشته بسیار راضی‌کننده است و در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
وی در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان المپیک شناخت دارید، گفت: مسابقات جهانی کشتی فرنگی که سال گذشته در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد فرصت خوبی برای کشتی گیران بود تا با محک و ارزیابی خود برابر حریفان جهانی خود را برای المپیک آماده کنند. البته شرایط کشتی‌گیران در حال حاضر خیلی بهتر از جهانی است.
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان پیرامون این پرسش که پیش‌بینی شما از مسابقات چیست؟ افزود: کشتی ورزشی است که کسب مدال در آن بستگی به شرایط کشتی و روز مسابقات دارد و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، البته با زحماتی که کادر فنی کشیده‌اند، تلاش بر این است که بهترین نتیجه تاریخ را رقم بزنیم.
خیرآبادی پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات برای آماده‌سازی فرنگی کاران با مشکل خاصی مواجه بودید، گفت: با وجود این که امکانات فدراسیون ناشنوایان محدود است، اما در طی مدت برگزاری اردوها بهترین امکانات و تجهیزات را برای کشتی‌گیران فراهم کردند و مشکلی برای آماده سازی کشتی‌گیران نداشتیم.
وی از صادق ابوالوفایی در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی بخشی در ۶۰ کیلوگرم، علی کریمی در ۶۷ کیلوگرم، رضا اسماعیلی در ۷۷ کیلوگرم، شیرزاد مهکی در ۸۲ کیلوگرم، ابوذر ربیع زاده در ۸۷ کیلوگرم، اکبر صابری در ۹۷ کیلوگرم و محمد محبوبی در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به المپیک نام برد و افزود: این ۸ نفر جزو بهترین کشتی‌گیران فرنگی کار هستند که طی چند مرحله مسابقات انتخابی و در جریان برگزاری اردوها شناسایی شده و در لیست نفرات اعزامی قرار گرفته اند.
خیرآبادی در پایان زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان در المپیک را ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت عنوان کرد.
انتهای پیام