دادستانی قم به مسئله ایمنی جاده پردیسان به ورجان ورود کرد

به گزارش سردبیر پرس، علی اصغر سلطانی اظهار داشت: در پی حادثه دلخراش تصادف روز گذشته محور پردیسان ورجان، دادستانی استان قم به منظور صیانت از حقوق عامه، ایمنی و تعریض جاده مربوطه را از دستگاه‌های مسئول مطالبه گری خواهد کرد و افراد خاطی باید پاسخگوی ترک فعل‌های صورت گرفته باشند. معاون حقوق عامه دادستان […]

به گزارش سردبیر پرس، علی اصغر سلطانی اظهار داشت: در پی حادثه دلخراش تصادف روز گذشته محور پردیسان ورجان، دادستانی استان قم به منظور صیانت از حقوق عامه، ایمنی و تعریض جاده مربوطه را از دستگاه‌های مسئول مطالبه گری خواهد کرد و افراد خاطی باید پاسخگوی ترک فعل‌های صورت گرفته باشند.
معاون حقوق عامه دادستان قم با ابراز تأثر از حوادث این جاده ناایمن اعلام داشت: در هفته جاری کمیته بررسی دقیق علت بروز حوادث متعدد این جاده و دلایل عدم توسعه آن و نقش و تکالیف نهادهای مربوطه در ایمنی این محور در دادسرای قم با حضور دستگاه‌های مسئول تشکیل خواهد شد و دستورات قضائی لازم در این خصوص صادر می‌شود.
روز گذشته (جمعه) تصادف و برخورد شدید دو خودروی ۲۰۶ با کامیون در این محور ۴ فوتی و ۳ مصدوم بدحال برجا گذاشت، این در حالی است که این محور به دلیل عرض کم و ناایمن بودن آن، سال گذشته ۱۹ نفر را به کام مرگ کشاند.

منبع : مهر نیوز