دادستان یزد از روند پلمب و تحویل صندوق‌های رای بازدید کرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا حدادزاده صبح پنجشنبه در حاشیه این بازدید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: از نظر ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، تاکنون روند اجرایی انتخابات توسط ستاد انتخابات استان قانونی و دقیق بوده است. وی با بیان اینکه همه متولیان برگزاری انتخابات ملزم به اجرای […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا حدادزاده صبح پنجشنبه در حاشیه این بازدید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: از نظر ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، تاکنون روند اجرایی انتخابات توسط ستاد انتخابات استان قانونی و دقیق بوده است.
وی با بیان اینکه همه متولیان برگزاری انتخابات ملزم به اجرای دقیق قانون هستند، عنوان کرد: دستگاه قضا استان به صورت کامل بر روند اجرا انتخابات نظارت خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به اتمام مهلت تبلیغات نامزدها تصریح کرد: در صورت دریافت گزارش تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد: در روز رای گیری قضات ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی از ساعت شروع تا پایان رای گیری حضور دارند و در صورت دریافت گزارش تشکیل پرونده و در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی خواهد شد.

منبع : مهر نیوز