دادگاه صهیونیست، اسرای «تونل آزادی» را به ۵ سال حبس محکوم کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، دادگاه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه حکم خود علیه اسرای فلسطینی را که پیشتر از زندان «جلبوع» گریخته بودند، صادر کرد. بر اساس این گزارش، ۵ نفر از ۶ فلسطینی که که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند، توسط دادگاه رژیم صهیونیستی به ۵ سال و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المیادین، دادگاه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه حکم خود علیه اسرای فلسطینی را که پیشتر از زندان «جلبوع» گریخته بودند، صادر کرد.
بر اساس این گزارش، ۵ نفر از ۶ فلسطینی که که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند، توسط دادگاه رژیم صهیونیستی به ۵ سال و ۸ ماه زندان و نیز پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند. حکم مذکور علیه ۵ اسیر به نام های «محمد ومحمود العارضه ، یعقوب قادری، أیهم کممجی، و مناضل نفیعات» صادر شده است.
تاکنون حکم مربوط به اسیر ششم در این پرونده یعنی «زکریا الزبیدی» به دلیل وضعیت متفاوت وی در زندان صادر نشده است. شهریور ماه سال گذشته بود که رسانه‌ها اعلام کردند ۶ اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود در زندان جلبوع رژیم صهیونیستی توانستند از این زندان فرار کنند.
فرار از این زندان امنیتی در محافل بین‌المللی رسوایی فراوانی را برای رژیم صهیونیستی به بار آورد، به گونه‌ای که نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم فرار این ۶ زندانی را نقصی جدی در سطوح اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم دانست.

منبع : مهر نیوز