دانشجوموذن جامعه است/پرونده سازی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام احمد خلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک، بابیان اینکه، ناآگاهی دانشجو بالاترین ضرر به جامعه است، اظهار کرد: ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو نام گذاری شده است، در صورتی که این روز برای آن دسته از دانشجویانی است که استکبار ستیز و ضد سلطه باشند. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام احمد خلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک، بابیان اینکه، ناآگاهی دانشجو بالاترین ضرر به جامعه است، اظهار کرد: ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو نام گذاری شده است، در صورتی که این روز برای آن دسته از دانشجویانی است که استکبار ستیز و ضد سلطه باشند.
حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه، در چند روز اخیر شدیدترین پرونده سازی علیه نظام جمهور اسلامی ایران صورت گرفته، افزود: دانشجو می تواند با گفتمان سازی و روشنگری در جامعه جریان سازی کند و نقش خود در وسط میدان به همه نشان دهد.
وی بیان داشت: سازمان ملل یک هیاتی تشکیل داده که اغتشاشات داخل کشور ما حقیقت یابی کنند، با وجود اینکه اعضای این هیات و کمیته از کسانی هستند که خودشان به مردم ایران و جهان ظلم کردند. سازمان ملل باید یک کمیته ای برای کارها و اقدامات ضد بشری که این کشورها به ضد ملت ایران انجام دادند تشکیل دهد.
وی با بیان اینکه، یقیناً هر نظام و حکومتی برای خود حریم و خط قرمزهای دارد، خاطرنشان کرد: ما از دست آن افراد کوچک مغز ناراحت هستیم که بر سر سفره همین نظام نشسته اند، واز سر برکت همین نظام جایگاهایی بدست آوردند، ولی متاسفانه باز هم بر علیه این نظام بلند می شوند.
وی از فرماندار سیریک خواست که نسبت به استقرار بعضی از ادارات در شهرستان اقدام نمایند، اظهار کرد: از آنجایی که اکنون دولت انقلابی است پس مردم هم انتظارات انقلابی دارند، در صورتی که متاسفانه هنوز خیلی از ادارات ما با گذشت چند سال از عمر شهرستان بودن سیریک هنوز بعضی از ادارات در شهرستان استقرار پیدا نکردند و ساختمان مشخصی در شهرستان ندارند.
وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیریک چند ماه است که مسئول ندارد، و از آنجایی که در بحث فرهنگ یکی از سنگرهای که دشمن به جدیت در آن کار می کند، ولی در سیریک این سنگر خالی است.