داوطلبان انتخابات شوراها از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و بیان شرایط ثبت نام درباره مصادیق تخلفات انتخاباتی گفت: از داوطلبان تقاضا داریم با توجه به شرایط کرونایی، نسبت به رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی اقدام و از برپایی دورهمی ها و نشست‌های انتخاباتی […]

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و بیان شرایط ثبت نام درباره مصادیق تخلفات انتخاباتی گفت: از داوطلبان تقاضا داریم با توجه به شرایط کرونایی، نسبت به رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی اقدام و از برپایی دورهمی ها و نشست‌های انتخاباتی پرهیز کنند.
وی با اشاره به شرایط شکننده کرونایی استان و جهش ویروس انگلیسی از داوطلبان خواست تا از هرگونه تجمع و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی پرهیز کنند و گفت: داوطلبان طبق مر قانون عمل کنند و وعده‌هایی ندهند که نتوانند آن را عملیاتی کنند.
محمدی یادآور شد: همه تلاش و کوشش باید براین باشد که مشارکت حداکثری را در انتخابات شاهد باشیم تا در پایان انتخابات، مردم برنده اصلی این میدان باشند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تاکید کرد: هر گونه دورهمی و تجمع انتخاباتی طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ممنوع است و داوطلبان انتخابات شور انتخاباتی را با شعور عجین و قانون را رعایت کنند.
بیش از سه هزار روستا در مازندران وجود دارد.