درخشش ورزشکاران نابینای یزدی در مسابقات پاراآسیایی بحرین

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: علی حسن زاده و سید محمدعلی موسوی، ملی پوشان یزدی که به همراه تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان ایران در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین حضور یافتند، در رقابت‌های شنا به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند. دشتی گفت: بر این […]

حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: علی حسن زاده و سید محمدعلی موسوی، ملی پوشان یزدی که به همراه تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان ایران در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین حضور یافتند، در رقابت‌های شنا به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
دشتی گفت: بر این اساس در ۴۰۰ متر آزاد رده سنی نوجوانان، علی حسن زاده شناگر یزدی با زمان ۶:۱۶.۵۳ دقیقه و کسب ۱۵۳ امتیاز نایب قهرمان شد و به مدال نقره رسید، حسن زاده در ۵۰ متر آزاد نوجوانان با ۳۴.۸۹ ثانیه و امتیاز ۲۸۸ به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.
وی گفت: در ۱۰۰ متر قورباغه، نوجوانان سید محمدعلی موسوی دیگر ورزشکار یزدی با زمان ۱:۴۲.۷۶ دقیقه و کسب ۱۱۶ امتیاز، گردن آویز برنز را از آن خود کرد.
دشتی همچنین بیان کرد: ایوب شهپر ورزشکار دیگر نابینا و کم بینای یزدی نیز در تیم گلبال کشورمان حضور دارد که تاکنون توانسته اند تیم های مقابل خود را شکست دهند و در فینال این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

منبع : مهر نیوز