دریای مازندران در نوروز غرقی نداشته است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی رجبی وندچالی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در خصوص طرح ساماندهی طرح دریا از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار داشت: برای استقرار چند نیروی نجات غریق در هر شهرستان با هماهنگی فرمانداران و هیئت نجات غریق برنامه ریزی شده است. رجبی با بیان اینکه در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علی رجبی وندچالی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در خصوص طرح ساماندهی طرح دریا از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار داشت: برای استقرار چند نیروی نجات غریق در هر شهرستان با هماهنگی فرمانداران و هیئت نجات غریق برنامه ریزی شده است.
رجبی با بیان اینکه در ۱۵ شهرستان به ویژه هشت شهر مهم استان اورژانس و هلال احمر در ورودی‌ها مستقر شدند، تصریح کرد: در ورودی‌های شهرستان‌ها اورژانس و هلال احمر برای خدمات رسانی مستقر شده اند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به رعایت حجاب و عفاف در سواحل، خاطرنشان کرد: نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در سواحل برای عفاف و حجاب مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به پاکسازی سواحل برای ورود گردشگران و مسافران، گفت: تمام سواحل استان مورد پاکسازی قرار گرفت.
رجبی با اظهار این که به تأکیدات استاندار مازندران تمام راه‌های ورود به ساحل بسته شد، خاطرنشان کرد: از ورود خودرو به سمت سواحل جلوگیری شده است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران به ساماندهی قایق‌ها و جت اسکی برای تفریحات دریایی گردشگران و مسافران اشاره کرد.

منبع : مهر نیوز