در دیدار السودانی و ماکرون چه گذشت؟

به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و رئیس جمهور فرانسه همکاری مشترک در تعدادی از زمینه های مهم را بررسی کرد. بر اساس این گزارش، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق شامگاه پنجشنبه با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و رئیس جمهور فرانسه همکاری مشترک در تعدادی از زمینه های مهم را بررسی کرد.
بر اساس این گزارش، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق شامگاه پنجشنبه با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه در پاریس دیدار کرد.
در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور، تعدادی از مسائل منطقه ای و بین المللی مورد توجه مشترک و نیز همکاری مشترک در تعدادی از زمینه های مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پس از این دیدار، مراسم امضای توافقنامه مشارکت راهبردی عراق و فرانسه که شامل محورهای متعدد در زمینه های اقتصادی و امنیتی، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، مبادلات فرهنگی و سایر محورهای مرتبط با مدیریت بحران، مبارزه با جرایم اقتصادی و سازمان یافته، حفاظت از محیط زیست، ترویج حقوق بشر و آموزش بود، برگزار شد.

منبع : مهر نیوز