دستگیری سارقان مسلح در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از دستگیری ۳ سارق مسلح در این شهرستان که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه چند نفر از شهروندان کرده بودند، خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ هوشنگ مبارکی اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود در روز هفتم مرداد، رسیدگی […]

فرمانده انتظامی جوانرود از دستگیری ۳ سارق مسلح در این شهرستان که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه چند نفر از شهروندان کرده بودند، خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ هوشنگ مبارکی اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود در روز هفتم مرداد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این سرقت ۳ سارق که مسلح به یک قبضه سلاح کلت بودند اقدام به سرقت ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و مقداری وجه نقد از ۳ شهروند جوانرودی که در حال پیاده روی بودند، کرده و متواری می‌شوند.
سرهنگ مبارکی خاطرنشان کرد: به دنبال این سرقت تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی جوانرود تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هر ۳ سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.
رئیس پلیس جوانرود افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها علی رغم انکار‌های اولیه در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود اعتراف کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه سارقان، یک قبضه کلت به همراه ۹ عدد فشنگ کشف شد.
سرهنگ مبارکی از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت اجتماعی به چنین مجرمانی اجازه عرض اندام و نا امن کردن فضای شهر و جامعه را نمی‌دهد.

منبع : سردبیر پرس