دستگیری قاتل زن جوان در روانسر

سردبیر پرس/کرمانشاه فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از دستگیری قاتل زن جوان با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. سرهنگ “ایمان مرادی” اظهار داشت: پس از کشف جسد یک زن جوان در خارج شهر روانسر که پس از قتل سوزانده شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. […]

سردبیر پرس/کرمانشاه فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از دستگیری قاتل زن جوان با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “ایمان مرادی” اظهار داشت: پس از کشف جسد یک زن جوان در خارج شهر روانسر که پس از قتل سوزانده شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی روانسر با انجام تحقیقات گسترده و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی متهم به قتل شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
مرادی تصریح کرد: متهم با وجود اینکه در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه جنایتی شد، اما در ادامه به قتل زن جوان، آتش زدن پیکر او و سرقت طلاجاتش اعتراف کرد.
رئیس پلیس روانسر یادآور شد: ماموران همچنین در بازرسی های به عمل آمده از داخل خودرو قاتل، بیش از ۴۱ گرم انواع طلاجات مربوط به مقتول و در بازرسی از منزل این فرد یک تیغه خشاب و ۳۱ عدد فشنگ اسلحه کلاشینکف کشف کردند.
وی با بیان اینکه بازجویی از قاتل برای کشف انگیزه اش از ارتکاب این جنایت ادامه دارد، از ماموران پلیس آگاهی شهرستان به خاطر شناسایی و دستگیری قاتل پس از چند روز تلاش بی وقفه قدردانی کرد.
انتهای پیام