دستگیری ۴ کلاه‌بردار حرفه‌ای در اهواز/ ۵۰۰ میلیارد ریال کشف شد

به گزارش سردبیر پرس، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر بیان کرد: در پی دریافت یک پرونده کلاه‌برداری از یک شرکت خصوصی در شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با […]

به گزارش سردبیر پرس، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر بیان کرد: در پی دریافت یک پرونده کلاه‌برداری از یک شرکت خصوصی در شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی و کار اطلاعاتی، چهار نفر را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی و در دو عملیات غافلگیرانه و منسجم در شهرستان‌های اهواز و شیراز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهمان با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و دست‌کاری فاکتورها کلاه‌برداری می‌کردند، اظهار کرد: دستگیرشدگان به خرید ۲۱ دستگاه واحد مسکونی، هفت دستگاه خودرو، ۶۸ عدد سکه طلا و یک کیلوگرم طلاجات به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال با وجوه کلاه‌برداری شده، اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

منبع : مهر نیوز